21:13

hej !
jag vet det var längesedan jag bloggade , förlåt !
ska värkligen försöka nu.
just nu sitter jag hemma med matilda brevid mig , min familj drog till några för att käka och jag ville inte följa med :)
imorgon så blir det stan och a6 med matilda.
vi sitter iaf just nu med varsina datorer och gör lite små grejor.
juste har ju varit hos matildas morfars sommarstuga :)
det är darför det har blivit dålig bloggning.
när vi var där så drog vi till Gränna och köpte polkagrisar och mat.
och så har vi spelat spel.
men nu pallar jag inte skriva mera , hejdå !♥

hihi så söt !

Kommentarer
Postat av: nellie

<3

2011-07-28 @ 23:46:58
URL: http://nellielindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0