Träningen

Träningen idag var rolig.
alla startade smatidigt och så skulle jag springa till första kontrollen och till dem fyra första så fanns det gröna klädnyper eller vad det heter :P
så skulle man ta den och till dem andra som inte fick en klädnypa fick springa direkt till andra kontrollen medan dem som fick en klädnypa fick springa och ta en extra kontroll för att det skulle bli jämt. Och vi den kontrollen så fanns det snitslar som man skulle ta och den som hade fläst som kom i mål vann.
Jag fick 4 stycken tror jag.
Men det var skit varmt att springa i den hära värmen !
Det var min träning idag :)

hahahah omg !
vet inte vad det är för bild :o
man ser ju förjävlig ut !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0