DAMP!!

jag stör mig redigt mycket !
Min tv dampar så jag kan inte kolla :(
så ist för att kolla på big brother så måste jag sitta vid darton... Eller jag måste inte men det finns inget annat att göra.
Asså efter 1 minut så stängs teven av eller den stängs inte av men det står kodad singnal jag får damp!!
Det suger att inte kunna kolla!!!!!!!!!
imorgon är det då skolan tuppen upp för det , eller inte !
Jag ska också  kolla på min lillebrors teater som dem hade. Hahha gud vad kul det kommer bli , eller inte !
Jag ska upp en sväng till a6 med mamma och kolla på en jacka också :)
Men nu orkar jag inte skriva mera.
hejdå kram Moa♥

hhaha naw min kära katt ! (L)


Kommentarer
Postat av: elina

ooh tackar :D

2011-04-10 @ 22:01:41
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0