fick några frågor :)



Fick en fråga från en gullig tjej :)
Min mamma heter Helena och är 42 och hon är väl ganska snäll ? Hon gillar att äta pasta med pasta sås.
Min pappa heter Mats och är 43 och är också snäll eller oftast ;) han gillar att äta stark mat.
Min älsta bror heter Adam och han fyller snart 17 och är oftst taskig ;) men snäll ibland. han gillar att äta korvstroganof med ris.
Min lillebror heter Lukas och är 11 och han är väldigt snål men oftast snäll. Han gillar att äta samma mat som min äldre bror så korvstroganof med ris :)
Den som är snällast är Pappa och mamma Och denh som är roligast är nog Adam.
Hoppas du blev nöjd :)

Kommentarer
Postat av: elvira K

tack :)

2011-04-09 @ 21:40:31
Postat av: mmatildakunglarsson

jo men det kan jag göra gumsi . nu<3

2011-04-09 @ 22:25:00
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0