tillbaka ! :)

hejjj !!! :D
nu är jag tillbaka efter 6 dagar :)
men statistiken har sjungkit sjukt mycket ! ;(
Men ah för att jag inte ska behöva skriva i två timmar så kortfattar jag det hela.
På torsdagen så gick det så där blev på 18 plats , om jag minns rätt.
På fredagen så var det vilodag :)
Jag solade och gick till något torn som hette vidablick och efter det åkte vi till sjön siljan och badade.
Det var blandannat gratis mjukglass där och gratis trampbåt tur :)
Och dagen slutade med att vi grillade !♥

På lördagen så gick det ännu sämre än vad det gick första dagen jag blev 20.

Efter maten på lördagen så gick tjejerna ner till sjön och badade och bastade !

Mysigt , Mysigt !
Och på söndagen så var det sprint staffet jag skulle igentligen ha sprungit med ebba men hon hade skadat foten. Och elin skulle ha sprungit med bella men elin var förkyld så jag fick springa med bella :)
Det gick bra på första streckan , jag kom in som 2. Och bella kom sedan in som 1. Men sedan så sabbade jag det jag råkade springa till 4 före 3 så jag fick vända tillbaka så det slutade med att vi blev 5.
Och på måndagen så var det sprint också.
oj jag glömde att skriva att det var sprint på staffeten också.
Men då gick det ganska bra blev 6 :)
Och så åkte vi hem på måndagen.
Fast när vi hade kommit till mjölby för att släppa av en som skulle åka tåg så gick bussen sönder så vi fick vänta i 2 timmar på att en ny buss skulle komma :/
vi skulle varit hemma klockan 8 men det blev ist vid halv 11.
Men nu orkar jag inte skriva mera .
hejdå !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0