09:05

hej !
Jag orkade inte blogga igår.
Men idag så ska jag på dans efter skolan och när jag kommer hem måste jag plugga till engelska läxan som vi har på fredag för jag hinner inte göra det imorgon för då är det vårruset ! :D
Ah bara för att ha något att skriva om så kan jag skriva vad jag ska göra resten av veckan !

TORSDAG:  vårruset :)

FREDAG:  Va med Wilma och Mathilda och vi ska gå på stan :)

LÖRDAG : vet inte ännu !

SÖNDAG :  Det vet jag heller inte ännu !

Hejdå !♥

PS. Tack Wilma ! :)


Kommentarer
Postat av: mmatilda

vadå tack wilma ? :)

2011-05-04 @ 14:30:58
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/
Postat av: wilma

hihih varsågod:)<3

2011-05-04 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0