21:25

Hej !
Imorgon så har vi orienteringsdag.
Vi börjar imorgon klockan 10 vi ikhp så jag och Lisa ska cykla upp.
Och sedan cyklar vi hem och äter för jag vill inte äta i skolan för det är inte god mat.
Och så duschar jag. Och sedan så ska vi ner och ha klassråd i 1 timma ! Det är hur onödigt som helst man sitter endå och bara pratar typ. Vi kan väl lika gärna ha den vid ikhp ?
Så slipper man gå upp och ner !
Efter skolan så ska jag träffa Matilda vi huskvarna och vi ska köpa godis.
Fast jag ska inte köpa så mycket för det är ju faktiskt inte lördag ;)
Hejdå !♥

Kommentarer
Postat av: mmatilda

men jo köp inte skitlite godis ändå :/

MEN LOGGA IN PÅ MSN DÅÅ VI SA JU DET

2011-05-17 @ 21:41:31
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/
Postat av: mmatilda

men jo köp inte skitlite godis ändå :/

MEN LOGGA IN PÅ MSN DÅÅ VI SA JU DET

2011-05-17 @ 21:41:33
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0