22:24

Hej!
Jag lovade ju att skriva idag.
Idag så har jag då varit med Wilma :)
Vi pluggade och ja det var väl det vi gjorde.
Imorgon så ska vi bada vilket suger ! Och vi ska bada med kläder på vilket suger ännu mera.
Och min bror fyller år imorgon och jag har ingte köpt något till han. Hade tänkt att göra det efter skolan men vad kan man köpa till en som fyller 17 år ?
Och juste jag kommer inte kunna blogga något i helgen :/
För jag ska nämningen åka till Örebro imorgon och vi kommer hem på söndag.
Så det blir att sova i husvagnen för första gången i år :) Mysigt , Mysigt !
Så jag skriver när jag kommer hem.
Men jag måste sova nu för jag måste gå upp vid typ 6 imorgon!
Hejdå !♥

PS orkar inte med dagens vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0